VIRUS - 2010-01-04 14:32:40

jeśli chcesz zapytać o cokolwiek pytaj.....

A TERAZ PARĘ DOBRYCH RAD

1. chcesz zmniejszyć ilość zużywanego wina przez ludzi rozbudowuj winnice i muzeum powyżej normy

2. brak ci miejsca na wyspie zdecyduj które budynki są zbędne a na pewno są te które były ważne na początku np leśniczówka zamień na stolarza znajdź miejsce na biuro architekta i winnice.

3. chcesz łapać wszystkich szpiegów rozbudowuj kryjówkę - max. poziom to 32

4. każda wyspa ma swój charakter ; KRYSZTAŁ SIARKA MARMUR I WINO najważniejsze są MARMUR - WINO - SIARKA - KRYSZTAŁ

5. gdy ktoś chce cię splądrować i widzisz, że przegrasz walkę zniszcz port handlowy doszczętnie a niczego z twojej wyspy nie wywiezie

6.  c.d.n

VIRUS - 2010-01-05 11:49:29

6. zawsze informuj o szpiegach lub atakach 2 słabszych potencjalnie graczy może zwyciężyć jednego silniejszego

7. nie wystawiaj za dużą ilość minerałów na targ to wzbudza zainteresowanie potencjalnych grabieżcy sumą jest w miarę bezpieczną to 5000 - 10000

8. proponuj wystawy muzealne silnym graczom wokół twojej wyspy lub z twojej wyspy - dlaczego? zawsze uchroni cie to przed atakiem z ich strony od razu, jeśli ktoś zerwie z tobą traktat znaczy, że możesz się spodziewać ataku z jego strony.

9. c.d.n
     - czekam na wasze pytania .

VIRUS - 2010-04-13 21:52:11

BAZAR to tylko miejsce przełożenia twoich zapasów i normalnie ukradzione zostanie wszystko :)

co do dalszej części pytania to które 2??


możliwe że to : punkty ogólne zdobywasz przez rozbudowę budynków, badania, plądrowania, wojny i zabicia wrogich jednostek (zwycięskie) każda przegrana odejmuje ci pkt. :)

VIRUS - 2010-05-23 12:02:19

DOBRE RADY C.D.

WOJSKO :D

- każdy powinien mieć minimalną armie w każdym z miast ale jeśli masz kilka miast na tej samej wyspie trzymaj wojo gotowe do transportu w 1 mieście

- transport jednostek w obrębie wyspy to czas 15 min.  chyba że posiadasz baloniarzy to czas zwiększa się do 30 min.

PROPORCJE W WOJSKU 3  -  2  -  1

Ma to znaczenie w walce i najwięcej wystawianych jest Wojowników aż 120 w rundzie i zginął oni w czasie 2 rund, w ciągu tych rund zginie do 15 - 18 gigantów , także około 12 moździerzy, 30 żyrokopterów i 15 balonów.

Bez szwanku wychodzą strzelcy siarkowi, lekarze i kucharze

Teraz rozumiecie proporcje 3 - 2  - 1 : 3-wojownicy, 2-giganty 1-strzelcy
przykładowy spis wojsk to:
GIGANTY - 300
WOJOWNICY - 450
STRZELCY - 200

każda zamian na słabsze jednostki kończy się większą strata wojska.
SŁABE WOJSKO TO: HOPLICI, ŁUCZNICY, OSZCZEPNICY, PROCARZE, TARANY I NAWET KATAPULTY.

Scianka - 2010-05-27 13:30:12

Po co tak wysoko rozbudować kryjówke ? co to daje?

VIRUS - 2010-05-27 19:35:09

odpowiadam ci na pytanko

Kryjowka na max 32 poziomie daje tyle ze osoba ktora chce wyslac do ciebie szpiega moze go od razu stracic lub jesli dotrze do miasta napewno nie odkryje nic oprucz tego na jakich poziomach masz budynki , nie odkryje ile masz surki, ani jakie wojo stacjonuje w miescie

DeliQuent - 2010-05-28 20:46:08

zapomniales ze jeszcze trzeba miec odpowiednia liczbe agentow :)

Lord Crazy - 2010-10-14 11:09:51

jak usunę warsztat to ulepszenia pozostaną?

danekf - 2010-10-16 06:27:19

Po usunieciu warsztatu ulepszenia pozostaja. Ja nie posiadam warsztatu juz z rok  i wszystko jest ok.Takze spokojnie mozna go usunac, zeby postawioc cos bardziej potrzebnego.

Misiekko - 2010-10-24 18:36:48

Co zrobić, jak ma się kryzys? ;)

DeliQuent - 2010-10-24 18:49:54

zapic go winem :)

www.sea-world.pun.pl www.wszystkootravian.pun.pl www.managerleaguev3.pun.pl www.wsrh-cup.pun.pl www.grupa2212.pun.pl